Botten nådd.

Jag är så jäkla besviken, arg, irriterad... ja allt.
Jag o mamma har aldrig gått ihop, ingen nyhet direkt, men nu är verkligen botten nådd.. Orkar inte med det här
längre. Hur mkt skit ska man behöva ta egentligen? O att hon inte kan betee sej mot mej är väl en sak, men när det går ut över extra lillasyster då jävlar! Klart jag ställer upp då, man gör inte som hon gjorde. Så nu har jag tagit alla mina grejer från stallet så jag slipper åka dit, slipper ha något överhuvudtaget med henne att göra. Hon visade juh tydligt att hon inte ville ha mej där så då ska jag inte störa henne mer.. 
Så nu tar jag paus från allt de där, hästar, ja stallet överhuvudtaget o familjen. Orkar inte med allt jäkla bråk. 
Usch. 
Men inge kul när man får stå själv o ingen som försvarar en när det verkligen är hon som gjort fel.. Men men, jag behöver inte dem. Jag klarar mej ändå. Det gör jag alltid. 

Längtar till helgen, mer nu än tidigare idag. Behöver verkligen ha roligt nu!
Fast nu börjar även sommar planerna att komma i rullning, hoppas bara att vi kommer oss iväg. Hade varit så jäkla skönt! 

Ne nu ska jag ringa Annika sen är de sängen som gäller.. Om man nu kommer kunna varva ner så pass mkt så man kan sova alls i natt.. 

Tjing.
 


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som min mamma, vi kommer inte heller överrens, Så jag förstår hur du känner :/

2011-03-26 @ 20:26:25
URL: http://therecenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0