Uppdatering :)

Tänkte att jag skulle försöka mej på en liten uppdatering hära.. var juh ett tag sen igen. Har haft lite av bloggtorka eller vad man ska kalla det, varit lite less på datorn :)
Inte för att det nu hänt så där överdrivet mkt, jobbar mest hela tiden. Har som blivit lite av en fristad, men det är väl inte så konstigt när man inte hinner eller orkar umgås med någon annan än hästen efter jobbet så är juh endast där man får surra av sej :S Visst kan man juh surra med hästen också men man får som så dålig respons.. :) 

Hoppas på att de närmaste 2 veckorna går fort så jag får kursa lite med Assa, känner att jag behöver det. Lite inspiration så jag kommer igång med lite tävlingsträning inför sommarn :) Är sjukligt sugen o tävla! Men det är väl bara för att hon står skadad nu också.. Svullet ben efter insmitning till Kerid. Jäkligt onödigt.. Hoppas bara att det ger sej fort annars kanske vi måste stå över kursen också... :S

Varit till super frissan o fixat håret i veckan, är jäkligt nöjd! :) Behövde verkligen rött nu! 
 (Inte världens bästa bild kanske, men rött är det iaf..) 
O det kändes väldans bra o prata igen.. Har saknat det.. är väldans glad för eran skull, du kommer bli en super bra mamma! :P

Aja, en liten uppdatering iaf. Ikväll blir de ett glas vin (högst 2 :)) med Anna o tjejorna. O förhoppningsvis Jessica också :)

Nu ut o promenera i fin vädret med mamma o vovvarna på träsket! 

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag vet. kommer mest troligt bli bäst morsa, även om jag hatar denna långa tid att vara Fet innan! :D

2010-02-14 @ 12:45:25
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Jessie

kul när du börjar blogga igen. mer inlägg tack..

Tudels

2010-02-21 @ 22:44:34
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0