Vilken tok rolig helg! :)

Sol, god mat, bastu och bad i sjön, toppen sällskap och massa skratt, kan de bli bättre än så? :) Har haft så sjukt roligt i helg!
Har varit i bönträsk med nina, veronica, tomas, mats och joakim från lördag till söndag. Ja Elsa, Dean och Denver var juh också med. Kan juh inte glömma dem bara för att de är hundar, dem är juh som rena lyckopiller :)
Kom dit på dan på lördan och njöt av finvädret, solade, drack nån kall öl o fixade naglarna där på gräsmattan. Hur härligt som helst!
Grabbarna drog sen på fisketur o då passade jag o nina på o ta tag i det värsta under helgen, spred ut askan av våra hundar... Kändes väldigt konstigt, men ändå skönt o som få ett avslut eller vad man ska kalla det. Väntade mej att vi skulle stortjuta, blödiga som vi är, men vi tog oss igenom det utan tårar. Bara lite sval stämmning ett tag efter det.. Så nu vilar dom där ute tillsammans, våra hjärtan!
Sen mot kvällen blev det bastubad o ett dopp i sjön. Lite stolt är jag över mej själv som badade, brukar vara lite av en badkruka, men jocke slog juh vad med mej om att jag inte skulle bada o inte kunde jag juh ge han rätt bara så där :) Kallt var de men ändå rätt uppfriskande, haha. 
Sent som attan blev det mat sen, grillat kött o kyckling med go sallad o vin till det. Mums! Satt o svammlade o skrattade så man nästan fick kramp i magen ;)
Idag så har vi också hunnit med massor, klev upp vid 9-tiden o tog morgonkaffe o morgonciggen ute i solen o sen var man igång. Lite av damp har man haft idag :D Tror att vissa blev lite less på mej o nina där ett tag för att vi svammla lite men vad gör det? Det får dom ta :)
Var ut o åkte båt på sjön, ännu en vadslagning med jocke, o det var inte alls så farligt som jag har fått för mej att det är så de var juh bra. Då har man gjort det också. Sen har jag o nina även hunnit vara o stekt med jockes fyrhjuling en sväng, försökt hitta grabbarna som hade farit på fisketur. Farit där efter vägen som nå dårar o visslat o tjoat ;) tur att det är mitt ute i skogen, folk hade juh lätt kunna tro att vi var hel galna ;D

De här måste vi lätt göra om innan snön kommer, har varit så jäkla roligt! O så är det juh helt underbart ljuvligt o vara där i stugan, man blir så himla lugn o avslappnad där :) Man blir utvilad på ett helt annat sätt än när man är hemma när man är ledig, även fast man gör saker där hela tiden.. En tok rolig toppen helg blev det!

Bara fyra veckor kvar nu, sen är det semester! Längtar som en tok till dess, känner att jag behöver vara ledig ett tag o ladda upp batterierna.. Hoppas veckorna dit går super fort!

Ne nu blir det lite tv tittande en stund innan man måste bege sej till sängen!

Tjiiing!



Sista bilden på mej o lill hjärtat!

Dexter, jag, Chino, Nina o Enzo
Inte den bästa bilden, men ändå... Dexter, jag, Chino, Nina o Enzo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

småhjärtarna, nu är de över... eller aldrig? men de blev fint ändå ;)

2009-07-12 @ 22:45:14
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0