Ny start? :)

Väldigt längesen jag uppdaterade mej här.. har varit riktigt, riktigt slö. Men eftersom att alla andra blivit så duktiga på att blogga så tänkte jag att jag också skulle försöka :)  Åtminstone en gång i veckan, de borde man juh klara.
 
Livet känns rätt bra för tillfället, hoppas att det håller i sej :) Jobbar på som bara den nu innan semestern, tänkte att veckorna kanske går lite fortare då.. För nu känns semestern oändligt långt bort, först 10 augusti går jag. Men men, valde juh det själv så kan juh inte direkt skylla på nån annan.
Ser tom ut som att man tar sej iväg från stan också under semestern. Blev ingen utomlands semester, men det gör inget. Tror de blir riktigt bra ändå ;)

Börjar bli väldigt hund sugen igen.. har börjat kika runt lite, men är som rädd att man får samma problem med nästa hund också o de orkar jag inte med. Vill inte ta de där beslutet igen.. så nog kommer man överväga allt flera ggr innan man tar någon ny. Men man måste juh börja titta runt lite iaf :) För rätt som de är så hittar man väl nån som man bara måste ha.

Jaha, nu ringde syster. Ska åka ut till hästarnas grav en sväng nu, så då är det bara att göra sej klar. Så de blev inget långt inlägg den här gången, men jag har juh iaf skrivit :) Känner mej något duktig, haha.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0