.....

I hope you're doing fine out there without me
'Cause I'm not doing so good without you..

Jag blir så arg på mej själv... vill gråta mer men det går inte.. Känns som att jag behöver få ur mej lite.
Fast antagligen så är det väl så att de inte har gått in att min älskade Gassi är borta.. För hade det gjort det så hade tårarna runnit varje dag. Vill iaf tro det... vill inte att det ska vara så här "lätt". Vill vara ledsen, arg, förbannad, ja allt... 
Känner mej bara tom nu. 

Kanske man skulle prova stenkastning, då kanske det släpper... Jessi, följer du med till stallet o kastar tills allt bara rasar ihop? :)

Var till Sakkajärvi o skulle rida igår. Satt upp på hästen, red kanske 2 min sen var jag tvungen o hoppa av. Skakade som ett asplöv.. Även fast hästen var sten cool, gick knappt att få den o skritta.. Men det kommer aldrig o gå att fortsätta rida, jag är så förbannat rädd o rida andras hästar.
Vill bara ha min Gassi grå!



Sista bilden tagen på mej o Gassi, efter träning på ovalbanan..




Hrannar o lillasyster utanför stallet för 2 veckor sedan ungefär...



Jessi o Saxi efter våran senaste träning på ovalen..



Mimir & Odinn. Hur ska Odinn klara sej utan sin storebror Mimir?

________________________________________________________________________________________

Everything I had in this world
And all that I'll ever be
It could all fall down around me
Just as long as I have you
Right here by me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0