Börjat jobba igen...

Faktiskt riktigt skönt o ha börjat jobba igen. Även fast det är många som kommer fram o undrar hur man mår o allt sånt så känns det bättre o vara på jobbet än o bara gå hemma. Man hinner inte tänka lika mkt på allt som hänt..
Funderingarna kring nya hästar är redan i full gång hos familjen.. känns konstigt som fasen. Visst, jag vill inte sluta helt med hästarna, dom har juh som sagt varit en del av mitt liv i typ 18 år, men jag vet inte om jag vill ha någon ny så snart.. Känns som att jag vill ta det lite lugnt o verkligen känna efter om jag vill ha nån ny häst.. som de känns nu så hade det räckt med att rida nån annans häst nån gång då o då... Nå vi får väl se vad som händer, finns juh så mkt hästar o de kommer juh hela tiden nya ut på annons så varför stressa?

Tycker så synd om min lilla Odinn, själv där borta vid stallet utan nån katt kompis.. lill vännen. Men så fort det är ett nytt stall på plats så ska vi skaffa oss en till liten kissekatt... Får se bara hur lång tid det tar...


Framsidan av stallet... Det här är vad som är kvar... ;(

Baksidan...

Saknar er Gassi, Hrannar, Saxi o Mimir!


Kommentarer
Postat av: Ida

Lenaaaa.. jag beklagar verkligen! :( Måste vara jätte jobbigt.

2008-07-01 @ 23:50:37
URL: http://ldaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0