Life goes on...

 Odinn ligger o myser på plattan :)

.. Ja idag har dom varit och besiktat grunden av stallet, betong plattan, och den var visst okej. Måste bara fixas till lite på ytan, så snart börjas bygget av nya stallet.. känns knepigt. 
O dessutom så verkar det som att det är hästar på gång, dom är besiktade o spatt röntgade o de var helt ok. Så nu är de väl lite pappers fix som ska ordnas sen är dom väl på väg upp.. det känns knepigt om nånting. Men som sagt, det blir inte mina hästar den här gången. Orkar inte med det nu.. Fast nog vet jag att jag inte kommer kunna hålla mej därifrån helt :) Vill juh inte sluta helt med hästarna, inte när det varit en så stor del av hela mitt liv.. 

Idag har jag iaf varit o bokat tatuerings tid, inte en dag för tidigt!  Är som lite trögt o få grejer o hända för mej.. inte så snabb alla ggr :) Men nu var de så mkt tjat så de var lika o boka ;P O de blev juh ändå rätt snart så nu måste jag bara hitta rätt bild som ska in i tatueringen. Blir nog svin bra tror jag :)

Aja, nu ska jag kila till familjen o låta Dexter busa av sej lite med Bassi o Benji.

Tjing!


           


Min lilla Dexter! :)

Mer bilder finns på: http://LenaMaria.pixbox.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0