Fan, fan, fan...

Har en dålig dag idag.. Började titta på bilder på min älskade grå nu när jag kom från jobbet. Ingen bra idé.. tårarna började rinna rätt så fort igen :´( huvva. jag kan inte fatta att jag aldrig kommer få se dej igen mitt hjärta! Att jag aldrig kommer få kramas på dej, aldrig rida dej igen, aldrig någonsin mer smeka din mjuka mule... fan fan fan!

Tänk den där jäkla mardröms natten, jag kom hem vid 3 nångång och vid halv 5 ringer dom från polisen om att det brinner. Tänk om jag hade kunnat slänga ett öga dit mot stall området? Det kanske brann redan o då hade det funnits tid att få ut våra prinsar... Det där är ngt som jag inte kan släppa.. För när polisen ringt så hoppade jag bara i kläderna o ut genom dörren o runt husknuten, o jag kan säga att det syntes att det brann. Fy faaan! Ser världens jäkla svampmoln ovanför stallområdet o sen vet jag inte mkt mer.. vet att jag skriker o grinar o sen bara börjar gå med Dexter. Ringer som en galning till Nina, behövde nån o prata med, o efter att jag ringt typ 10 ggr så svarar hon. Bara grinar i telefon o försöker få fram vad som hänt.. O världens bästa Nina frågar vart jag är o bara nån minut senare kommer hon o plockar upp mej.
Vet inte vad jag gjort om jag inte hade haft henne som vän, vem hade då ställt upp när jag behövde nån att prata med?..
 
Usch, ingen bra dag idag... Måste försöka sova en stund innan jag o Nina ska hämta hennes chines från bönis, annars lär jag inte var ngt vidare trevligt sällskap på vägen..  




All I want, all I need is to make you breathe...

Förra sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0