Trött idag..

Blev lite väl häftig helg. Vart party både fredag o lördag med öltält o sånt svammel :) Har haft rätt så kul även fast fredags natten o lördags morgonen inte var någon höjdare, fick som i mej alldeles för mkt i fredags.. hoff. men man får juh skylla sej själv när man inte fattar o ta de lugnt :) Igår däremot höll jag mej i bra form, var på öltältet o sen på nexan. Satt o surrade med mamma o hennes jobbarkompis på nex, åhh va dom svammla sen! Helt galna :P Men kul var de iaf.
O så slapp man vara bakfull idag, skönt som tusan. Har bara vart lite små trötter..

Idag har jag dessutom varit o ridit. Känner mej lite små stolt över mej själv, trodde inte att jag skulle våga mej upp i sadeln igen men de gick som bra. :) Men de var juh en lugn Ljufur jag red så de var väl därför, kände mej inte ens nervös när jag hoppade upp. Men de är väl för att han är rätt så lik Gassi ändå..
Får se om det går lika enkelt med Kerrid.. Han o Galsi, Annika o Jessicas nya pålle, kommer på fredag så.. Nå vi får väl se, som de känns nu så är jag inte så väldans intresserad av o vara i stallet så de spelar som ingen större roll.

Nå nå, nu ska jag o lillasyster kika nån film o äta lite karra :)


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0